HDO Groep

Herpositionering & Redesign

Herpositionering van B2C naar B2B

Na ruim 10 jaar lang de particulieren markt te hebben bediend worden de pijlen nu gericht op de zakelijke markt. Van prefab eindproducten leveren aan particulieren naar prefab halffabricaten leveren aan de grotere bouwbedrijven en ontwikkelaars van Nederland. Een duidelijk doel met nogal wat consequenties voor de merkidentiteit, het verhaal en de uitstraling en het hele bedrijfsproces.

Fodis ontwikkelde een onderscheidende identiteit waarmee de aansluiting wordt gevonden op de zakelijke markt. 

Lange klantrelatie

In 2012 zijn we verantwoordelijk geweest voor de lancering van het merk Haarlem Dakopbouw. Ruim 10 jaar lange intensieve samenwerking resulteerde in een marktleiderspositie voor Haarlem Dakopbouw. Wij zijn er trots op dat wij ook weer in 2022 een belangrijke rol te mochten spelen in de (her)positionering en de dagelijkse werkzaamheden die we voor HDO Groep uitvoeren.

Werving van zorgmedewerkers is een hele uitdaging. Wij maakten het leuk en succesvol.

Een aansprekende campagne in combinatie met een goed werken vacatureplatform op de eigen website resulteert in een constante stroom aan sollicitatie op een grote diversiteit aan vacatures. 

Naast de campagne en het vacatureplatform zorgen we ervoor dat de vacatures automatisch worden doorgezet naar Google Jobs zodat de vindbaarheid van de vacatures in de regio goed is.

Klant

HDO Groep

Diensten

We ontwikkelde een nieuwe merkidentiteit en begeleidde de klant in de strategie om de nieuwe marktpositie in te nemen. We deden een compleet redesign, en voeren wervingscampagnes en sales campagnes uit.

Samenwerking

Voor HDO Groep hebben we een samenwerking met Adriaan de Groot voor fotografie op locatie en Remco Hoogendijk voor Google Adwords.

Keywords

Merkidentiteit, redesign, visuele merkuitstraling, webdevelopment, campagnes, employer branding, grafisch vormgeving, social media, verkoop- en wervingscampagnes.